PhDr. Simona Kiryková, Ph.D.
členka katedry, koordinátorka praxí pro PGS

Kontakt
MOBIL +420 775 973 335
FP TUL +420 48 535 4117
-
Publikace
Ostatní kniha (učebnice, skriptum, popularizační...)- KASPEROVÁ, D., NOVOTOVÁ, J., NIŠPONSKÁ, M., HARAZINOVÁ, R. a KIRYKOVÁ, S., 2023. Neformální vzdělávání. 1. vyd. Liberec: TUL. ISBN 978-80-7494-631-8.
Kapitola v jiné odborné knize- KIRYKOVÁ, S., 2023. Vývoj jedince jako celoživotní proces. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-631-8.
-
Aktuálně vedené práce
- Třešňáková Aneta | diplomová práce | 4.11.2024
Vnímání tématu Ježíšek na 1. stupni ZŠ - Kuldová Tereza | bakalářská práce | 4.11.2024
Volnočasové aktivity pro klienty s odlišným mateřským jazykem - Lenkvíková Klára | závěrečná práce | 7.4.2024
Specifika školního hodnocení a sebehodnocení v primárním vzdělávání - Fuzik Daria | bakalářská práce | 7.4.2024
Volný čas děti a mládeže z ciziny žijících v České republice - Korychová Adéla | bakalářská práce | 7.4.2024
Komunikace učitelky mateřské školy s dětmi předškolního věku podle typů temperamentu - Richterová Adéla | diplomová práce | 15.11.2023
Vzdělávání ukrajinských žáků v českém školském systému. - Pelikánová Andrea Grace | bakalářská práce | 7.4.2023
Přínosy a rizika bilingvní výchovy pro rozvoj dítěte - Pokorná Adéla | diplomová práce | 7.4.2023
Táborový program podporující začlenění dětí z různých sociokulturních prostředí - Lavičková Tereza | diplomová práce | 7.4.2023
Role základní školy v podpoře integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému v České republice
Obhájené práceBakalářské práce- Moravcová Dominika | bakalářská práce | 10.7.2024
Specifika práce učitelky v mateřské škole s dítětem rozvádějících se rodičů - Mrvíková Julie | bakalářská práce | 19.4.2024
Volný čas seniorů v zařízení sociálních služeb - Šídová Eva | bakalářská práce | 12.7.2023
Nabídka rozvíjejících aktivit a programů pro děti v batolecím věku v Liberci - Kazdová Kristýna | bakalářská práce | 26.4.2023
Proces začleňování dítěte ze sociálně znevýhodňujícího prostředí do dětského kolektivu MŠ z pohledu pedagogů, dětí a rodičů - Svědirohová Lucie | bakalářská práce | 25.4.2023
Komunikace mateřské školy s rodinou a metody vzdělávání dětí předškolního věku uplatňované v období omezení provozu mateřských škol - Lamatová Olga | bakalářská práce | 25.4.2023
Digitální technologie v MŠ - Ježek Jiří | bakalářská práce | 14.7.2022
Psychické obtíže výkonnostních sportovců v období adolescence a postoje trenérů k této problematice - Speranza Peter | bakalářská práce | 13.7.2022
Realizace multikulturních principů v České republice a ve vybraných zemích Evropské unie - Fejfarová Zuzana | bakalářská práce | 12.7.2022
Volnočasové aktivity bilingvních dětí české menšiny v zahraničí (ve Velké Británii) - Melicharová Jitka | bakalářská práce | 26.4.2022
Práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině - Mužíčková Gabriela | bakalářská práce | 4.5.2021
Ditě s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole - Rokos Alexandr | bakalářská práce | 2.5.2021
Nabídka a dostupnost volnočasových aktivit pro žáky z etnicky a/nebo sociokulturně odlišného rodinného prostředí se zaměřením na romskou menšinu - Šoltysová Aneta | bakalářská práce | 15.7.2020
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve speciální třídě mateřské školy - Shánělová Kristýna | bakalářská práce | 14.7.2020
Realita docházky dětí do mateřské školy po zavedení povinného roku předškolního vzdělávání v Liberci - Jirsová Nela | bakalářská práce | 20.5.2020
Logopedická problematika u dětí předškolního věku - Roušarová Hana | bakalářská práce | 20.5.2020
Volnočasový program pro rozpoznávání různých forem diskriminace pro žáky 2. st. ZŠ - Vondráčková Veronika | bakalářská práce | 20.5.2020
Využití aktivit boxerského klubu pro aktivní trávení volného času dospívajících - Hlávková Kamila | bakalářská práce | 15.4.2019
Začlenění dětí cizinců do školní družiny - Dědková Petra | bakalářská práce | 15.4.2019
Efektivní formy komunikace a spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou - Bernardová Žaneta | bakalářská práce | 11.4.2019
Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku - Karásková Helena | bakalářská práce | 29.6.2018
Žáci 1. stupně ZŠ Orlí v Liberci a jejich přístup k volnočasovým aktivitám - Najmanová Michala | bakalářská práce | 19.12.2017
Volnočasové aktivity předškolních dětí zaměřené na přípravu pro vstup do základní školy - Bovijn Irena | bakalářská práce | 29.6.2017
Specifika práce s bilingvními dětmi do 8 let věku ve volnočasovém zařízení - Kladivová Barbora | bakalářská práce | 29.6.2017
Pozitiva a negativa institucionalizované péče o dítě ve věku 2 - 6 let - Breuerová Lenka | bakalářská práce | 3.5.2017
Podpora zdravého životního stylu rodičů a dětí - Hovorková Iva | bakalářská práce | 2.12.2016
Spolupráce rodičů se SŠ při řešení kázeňských problémů - Rybínová Martina | bakalářská práce | 16.11.2016
Rozvoj tvořivosti v předškolním věku - Holubová Barbora | bakalářská práce | 29.6.2016
Možnosti využití osobnostní a sociální výchovy na letním táboře pro děti mladšího školního věku k rozvoji kreativity a posílení vztahů ve skupině - Cvejnová Anežka | bakalářská práce | 3.5.2016
Rozvoj hudebnosti dětí předškolního věku - Panušková Miroslava | bakalářská práce | 2.5.2016
Romské děti prvního stupně základní školy a jejich volnočasové aktivity - Merzová Zuzana | bakalářská práce | 29.4.2015
Tanec jako prostředek rozvoje osobnosti pedagoga volného času - Škvorová Eva | bakalářská práce | 18.12.2014
Jak "oldskauti" vnímají výchovu mládeže v současných skautských oddílech - Dvořák David | bakalářská práce | 27.6.2014
Důsledky autoritativní výchovy pro volbu vlastního rodičovského výchovného stylu (kazuistiky) - Vondráčková Petra | bakalářská práce | 27.6.2014
Aktivity projektu Comenius na SUPŠ v Turnově - Raiman Aleš | bakalářská práce | 18.7.2013
Subjektivní prožívání stresu u učitelů odborných a všeobecně vzdělávacích předmětů na SPŠ strojních. - Petera Pavel | bakalářská práce | 28.6.2013
Jazykové vzdělávání studentů na FS TUL - Ditterová Kateřina | bakalářská práce | 28.6.2013
Interkulturní diference v postojích k trávení volného času u dospělé populace v České republice a v Německu - Dospělová Lucie | bakalářská práce | 27.6.2013
Volný čas dětí v domově dětí a mládeže - Ditrichová Eliška | bakalářská práce | 26.6.2013
Středoškolští žáci uměleckých oborů a jejich převzetí odpovědnosti za zdravý životní styl - Havránek Jiří | bakalářská práce | 24.4.2013
Jak vnímá a tráví svůj volný čas romská mládež v Jablonci nad Nisou - Galbavá Michaela | bakalářská práce | 27.6.2012
VOLNÝ ČAS ŽÁKŮ II. STUPNĚ SPECIÁLNÍCH ŠKOL VE ŠLUKNOVSKÉM VÝBĚŽKU - Péková Tereza | bakalářská práce | 24.4.2012
Podíl rodičů na uměleckém růstu dětí z pohledu studentů - Ihnašková Jana | bakalářská práce | 24.6.2011
Nadaný žák ve výuce - Macajová Eva | bakalářská práce | 24.6.2011
Vztah sebepojetí adolescentů k jejich životním cílům - Nováková Martina | bakalářská práce | 26.4.2011
Volnočasové aktivity cizinců žijících na Jablonecku a Liberecku - Mužáková Karina | bakalářská práce | 20.4.2010
Integrace žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami - Viková Renata | bakalářská práce | 10.1.2006
Klíčové kompetence v České republice
Diplomové práce- Menclová Martina | diplomová práce | 8.4.2024
Pedagogický přístup k vysoce citlivým dětem na prvním stupni základní školy - Sábová Lucie | diplomová práce | 15.7.2021
Využití her ve vyučování na 1. stupni základní školy - Látková Zuzana | diplomová práce | 13.7.2021
Využití roleplayových her ve výuce žáků na 1. stupni ZŠ - Matějková Martina | diplomová práce | 20.7.2020
Společné vzdělávání v základní škole v České republice se zaměřením na žáky-cizince - Jónová Dominika | diplomová práce | 27.6.2019
Využití hudebních činností v péči o seniory - Vágenknechtová Martina | diplomová práce | 27.6.2014
Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku - Kušnierová Kateřina | diplomová práce | 24.4.2012
Specifika práce s žáky se syndromem ADHD v podmínkách malotřídní školy - Pittnerová Barbora | diplomová práce | 8.12.2011
Zdravá výživa a prevence obezity na I. stupni ZŠ - Pecháčková Markéta | diplomová práce | 24.6.2011
Míra zátěže pro učitele vyplývající z integrace žáků s poruchami učení na 2. stupni ZŠ - Opatrná Adéla | diplomová práce | 22.6.2011
Integrace romských žáků na Základní škole Železný Brod - Sluková Ivana | diplomová práce | 30.7.2010
Emocionální prožívání dítěte ve vztahu k pěstounské rodině - Pecharová Zdeňka | diplomová práce | 30.7.2010
Integrace dětí cizinců do českého školského systému - Junková Petra | diplomová práce | 23.4.2010
Multikulturní výchova - střet teorie s praxí - Medřická Marie | diplomová práce | 13.1.2009
Školni úspešnost dětí žijících v pěstounských rodinách - Slámová Radka | diplomová práce | 4.5.2005
Multikulturní výchova na 1. stupni základní školy - Hejnová Tereza | diplomová práce | 4.5.2005
Obsahová náplň volného času a její vliv na výskyt sociálně patologických jevů u žáků na 1. stupni ZŠ - Koudelková Marika | diplomová práce | 4.5.2005
Waldorfská škola jako příklad alternativních škol v ČR - Nosková Ivana | diplomová práce | 4.5.2005
Projektové vyučování jako specifická metoda pro rozvoj představivosti a fantazie dětí mladšího školního věku - Hladíková Zuzana | diplomová práce | 9.1.2005
Problematika školní docházky romských žáků ve vztahu k dalšímu vzdělávání
- Třešňáková Aneta | diplomová práce | 4.11.2024
-
Rozvrh
Akademický rok: 2024/2025Zimní semestrÚterý- KPP/PEP-M (-)
Pedagogické praktikum | 07:00 - 14:05 - KPP/MUV-P (F-F21)
Multikulturní výchova a její didakt. apl | 12:30 - 14:05 - KPP/PEP-M (G-G303)
Pedagogické praktikum | 10:40 - 12:15
Středa- KPP/PSO-M (G-G312)
Psychologie obecná a osobnosti | 10:40 - 12:15 - KPP/PSO-P (G-G312)
Obecná psychologie | 10:40 - 12:15 - KPP/PSO-Z (G-G312)
Psychologie obecná a osobnosti | 10:40 - 12:15 - KPP/DAV-M (G-G302)
Didaktická aplikace vzděl. programu | 14:20 - 15:55 - KPP/MUV-Z (G-G304)
Multikulturní výchova | 10:40 - 12:15 - KPP/DAV-M (F-KM2)
Didaktická aplikace vzděl. programu | 14:20 - 15:55
Čtvrtek- KPP/PX2-P (-)
Praxe 2 | 08:50 - 15:21
Pátek- KPP/VZD (G-G303)
Výchova ke zdraví | 10:40 - 12:15 - KPP/PX2-P (G-G305)
Praxe 2 | 08:50 - 09:30 - KPP/MUV-P (G-G304)
Multikulturní výchova a její didakt. apl | 08:50 - 16:55
Sobota- KPV/R1PVY (P-P204)
Vývojová psychologie | 12:15 - 13:45 - KPV/R1PVY (P-P204)
Vývojová psychologie | 08:30 - 11:45 - KPP/PX2-P (P-P001)
Praxe 2 | 14:20 - 17:20
Letní semestrÚterý- KPP/DVV-B (G-G306)
Dějiny výchovy, vzdělávání a školství | 12:30 - 14:05 - KPP/FUN-P (G-G314)
Fundraising neziskových organizací | 10:40 - 12:15 - KPP/MBP-M (G-G306)
Metodologie bakalářské práce | 12:30 - 14:05
Středa- KPP/PX5-P (-)
Praxe 5 | 08:50 - 15:05 - KPP/PX5-P (-)
Praxe 5 | 10:40 - 14:05 - KPP/VZD (P-P001)
Výchova ke zdraví | 10:40 - 12:15
Čtvrtek- KPP/DVV-B (P-P204)
Dějiny výchovy, vzdělávání a školství | 10:40 - 12:15 - KPP/DVV-B (P-P103)
Dějiny výchovy, vzdělávání a školství | 12:30 - 14:05 - KPP/DVV-B (G-G305)
Dějiny výchovy, vzdělávání a školství | 12:30 - 14:05 - KPP/OSV-M (G-G305)
Osobnostní a sociální výchova | 14:20 - 15:55
Pátek- KPP/PX5-P (G-G301)
Praxe 5 | 08:30 - 09:00 - KPP/PX5-P (G-G301)
Praxe 5 | 12:30 - 15:55
- KPP/PEP-M (-)