Kontakt
-
Publikace
Článek v odborném periodiku- BAČOVÁ, V., LOPES CRESPO, J., DĚDIČOVÁ, M. a SCHEITHAUEROVÁ, L., 2024. Final assessment in teacher education: innovations for better learning experiences | Avaliação final no curso de Pedagogia: inovações para melhores experiências de aprendizagem. Acta Scientiarum. Education. 46(1), ISSN 2178-5201.
- BAČOVÁ, V. a KASPEROVÁ, D., 2024. Proměny profesní přípravy učitelů ve Finsku. Historia Scholastica. 10(1), 23. ISSN 1804-4913.
- BAČOVÁ, V., 2023. Finnish Primary School Teachers Against the Background of Conditions of Inclusive Education. Global Scientific and Academic Research Journal of Education and literature.. 1(6), ISSN 2583-7966.
- BAČOVÁ, V., 2023. Finský učitel primární školy na pozadí podmínek inkluzivního vzdělávání. Pedagogika. 73(3), 313-344. ISSN 0031-3815.
- BAČOVÁ, V., 2023. The Profile of the Primary School Teacher in Inclusive Education from the Finnish Experience. European journal of education and pedagogy. 4(3), ISSN 2736-4534.
-
Aktuálně vedené práce
- Kvokačková Žaneta | diplomová práce | 26.11.2024
Badatelsky orientovaná výuka ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět pro žáky 2. ročníku ZŠ - Hauftová Martina | diplomová práce | 4.11.2024
Vliv sociálně emočních dovedností na školní klima a prospěch, a především jaká je role učitele na cestě k well-beingu - Klozova Nikola | diplomová práce | 4.11.2024
Inovativní metody a formy práce na druhém stupni ZŠ - Kratochvílová Adéla | bakalářská práce | 7.4.2024
Komparace neformálního vzdělávání v ČR a Německu - Drahoňovská Barbora | bakalářská práce | 7.4.2024
Vliv pohybové činnosti v MŠ na fyzický well-being - Lindaurová Lucie | bakalářská práce | 7.4.2024
Strategie a aktivity pro podporu wellbeing u dětí předškolního věku - Šikolová Zuzana | bakalářská práce | 24.3.2024
Využití artefiletiky v rámci volnočasových aktivit při DDM Vikýř - Humpová Barbora | diplomová práce | 15.11.2023
Postoje učitelů k hodnocení na základní škole
- Kvokačková Žaneta | diplomová práce | 26.11.2024
-
Rozvrh
Akademický rok: 2024/2025Zimní semestrPondělí- KPP/OPE-B (G-G-AULA)
Obecná pedagogika | 14:20 - 15:55 - KPP/OPE-B (G-G-AULA)
Obecná pedagogika | 14:20 - 15:55
Čtvrtek- KPP/OPE-B (G-G303)
Obecná pedagogika | 08:50 - 10:25 - KPP/SOR-P (G-G303)
Seminář osobnostního rozvoje pedagoga | 10:40 - 12:15 - KPP/OSV-Z (F-F24)
Osobnostní a sociální výchova | 12:30 - 14:05 - KPP/OPE-B (G-G303)
Obecná pedagogika | 08:50 - 10:25 - KPP/PROVE (F-F24)
Projektové vyučování | 12:30 - 14:05
Pátek- KPP/SOR-P (G-G305)
Seminář osobnostního rozvoje pedagoga | 13:30 - 17:30 - KPP/OSV-Z (G-G305)
Osobnostní a sociální výchova | 14:20 - 17:45 - KPP/VPP-P (-)
Vybrané otázky pedagogické praxe -exkurz | 07:50 - 12:15 - KPV/VOI-Z (G-G301)
Vybrané otázky inovací primár. vzděláv. | 08:50 - 15:55
Sobota- KPP/PROVE (G-G303)
Projektové vyučování | 08:50 - 12:15 - KPP/SOR-P (G-G305)
Seminář osobnostního rozvoje pedagoga | 08:50 - 12:15
Letní semestrPondělí- KPP/PP2-Z (G-G314)
Primární pedagogika 2 | 08:50 - 10:25 - KPP/TVP-P (G-G313)
Tvorba vzdělávacího programu | 10:40 - 12:15 - KPP/TVP-P (G-G302)
Tvorba vzdělávacího programu | 12:30 - 14:05 - KPP/PP2-Z (G-G312)
Primární pedagogika 2 | 10:40 - 12:15
Středa- KPP/MB1-P (P-P201)
Metodologie bakalářské práce 1 | 08:50 - 10:25 - KPP/HSE (G-G304)
Hodnocení v současné škole | 12:30 - 14:05
Pátek- KPP/PX3-P (G-G303)
Praxe 3 | 08:50 - 09:30 - KPP/TVP-K (F-KM2)
Tvorba vzdělávacího programu | 10:04 - 12:15 - KPP/TVP-K (F-KM2)
Tvorba vzdělávacího programu | 12:30 - 14:05 - KPP/PP2-Z (G-G306)
Primární pedagogika 2 | 08:50 - 10:25 - KPP/PP2-Z (G-G306)
Primární pedagogika 2 | 10:40 - 12:15 - KPP/TVP-K (G-G304)
Tvorba vzdělávacího programu | 14:20 - 15:55 - KPP/TVP-K (G-G304)
Tvorba vzdělávacího programu | 16:10 - 17:45 - KPP/PP2-Z (G-G314)
Primární pedagogika 2 | 08:50 - 10:25 - KPP/PP2-Z (G-G314)
Primární pedagogika 2 | 10:40 - 12:15
- KPP/OPE-B (G-G-AULA)