Mgr. Radka Harazinová, Ph.D.
členka katedry, koordinátorka praxí pro UMŠ
-
Publikace
Ostatní kniha (učebnice, skriptum, popularizační...)- KASPEROVÁ, D., NOVOTOVÁ, J., NIŠPONSKÁ, M., HARAZINOVÁ, R. a KIRYKOVÁ, S., 2023. Neformální vzdělávání. 1. vyd. Liberec: TUL. ISBN 978-80-7494-631-8.
- HARAZINOVÁ, R., VYKOUKALOVÁ, V., WILDOVÁ, R., RONKOVÁ, J. a RYBÁROVÁ, E., 2020. Rozvoj čtenářské pregramotnosti prostřednictvím čtenářských strategií. 1. vyd. Praha: Pedagogická fakulta UK. ISBN 978-80-7603-123-4.
- HARAZINOVÁ, R., VYKOUKALOVÁ, V., ILONA, B., CIBÁKOVÁ, D., FASNEROVÁ, M., HAVEL, J., KOMORNÁ, M., KUČEROVÁ, O., LAIBRT, L., LAUFKOVÁ, V., LIETAVCOVÁ, M., LINHARTOVÁ, T., NAJVAROVÁ, V., NÁHLÍKOVÁ, A., NEVORALOVÁ, E., POLÁK, M., RISTIC, P., RONKOVÁ, J., RYBÁROVÁ, E., ŠEBESTA, K., ŠEVŠOVIČ, D., ŠORMOVÁ, K., ŠVEJDOVÁ, H., TITĚROVÁ, K., VODŇANSKÁ, Z. a WILDOVÁ, R., 2019. Podpora pregramotnosti v předškolním vzdělávání. 1. vyd.
- WILDOVÁ, R., VYKOUKALOVÁ, V., RYBÁROVÁ, E. a HARAZINOVÁ, R., 2019. Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí v mateřské škole prostřednictvím čtenářských strategií, metodická příručka pro učitele mateřských škol pro práci s pohádkou a pověstí.. 1. vyd. Praha: Uk Praha. ISBN 978-80-7603-123-4.
-
Aktuálně vedené práce
- Dygrýnová Veronika | závěrečná práce | 9.10.2024
Práce s textem na prvním stupni základní školy s využitím mezioborových vazeb - Šilhanová Kateřina | bakalářská práce | 7.4.2024
Podpora pozitivního psychosociálního klimatu ve školní družině - Fejfarová Nikola | diplomová práce | 15.11.2023
Rozvoj slovní zásoby u žáků na 1. stupni ZŠ - Škarvanová Marie | diplomová práce | 15.11.2023
Rozvoj slovní zásoby u dětí ve vybraném ročníku 1. stupně ZŠ
Obhájené práceBakalářské práce- Melničáková Petra | bakalářská práce | 23.4.2024
Podpora dobrých vztahů mezi dětmi v MŠ prostřednictvím kooperativních her v přírodě - Farská Martina | bakalářská práce | 12.4.2024
Podpora osobnostního rozvoje dětí mladšího školního věku zaměřující se na utváření vztahu k přírodnímu prostředí - Faltová Natálie | bakalářská práce | 10.7.2023
Spolupráce rodiny a mateřské školy - Lochman Adam | bakalářská práce | 12.4.2023
Letní tábor s využitím prožitkové pedagogiky - Jirdásková Diana | bakalářská práce | 3.4.2023
Kritéria rodičů pro výběr mateřské školy - Bečičková Klára | bakalářská práce | 27.4.2022
Využití inspiračních karet Lucie Ernestové v mateřské škole - Baková Sabina | bakalářská práce | 26.4.2022
Možnosti využití obrazového materiálu v MŠ - Kellerová Veronika | bakalářská práce | 13.7.2021
Portfolio dítěte v mateřské škole - Hokeová Kateřina | bakalářská práce | 1.5.2021
Analýza připraveného prostředí v Montessori mateřské škole - Prokorátová Karolína | bakalářská práce | 30.4.2021
Rozvoj řečových dovedností u dětí předškolního věku v běžné třídě - Šteflová Veronika | bakalářská práce | 26.4.2021
Posuzování školní zralosti dítěte v mateřské škole - Matějková Barbora | bakalářská práce | 14.7.2020
Komparace volnočasových aktivit ve městě a na venkově - Palová Pavlína | bakalářská práce | 19.12.2019
Školy v přírodě očima učitelů - Holečková Anna | bakalářská práce | 18.12.2019
Práce s ilustracemi jako s nástrojem pro rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku - Hofmanová Monika | bakalářská práce | 10.4.2019
Rozvoj předčtenářské gramotnosti u dětí v předškolním věku. - Mušková Michaela | bakalářská práce | 8.4.2019
Asistent pedagoga v mateřské škole - Maxová Karolína | bakalářská práce | 10.12.2018
Volnočasové aktivity a nároky dětí předškolního a mladšího školního věku - Patřičná Petra | bakalářská práce | 2.5.2018
Literární výchova v předškolním vzdělávání - Kotková Kristýna | bakalářská práce | 30.4.2018
Logopedická prevence v mateřské škole - Dostálová Lucie | bakalářská práce | 29.11.2017
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky v mateřské škole, příprava na psaní - Vránová Lucie | bakalářská práce | 28.6.2017
Rozvíjení předčtenářské gramotnosti v MŠ - Hončová Veronika | bakalářská práce | 27.6.2017
Adaptace dítěte na mateřskou školu - Kladivová Nicola | bakalářská práce | 27.6.2017
Posuzování školní zralosti v MŠ - Korubová Lucie | bakalářská práce | 2.5.2017
Řečové dovednosti a správná výslovnost dětí v předškolním věku - Fořtová Jana | bakalářská práce | 24.4.2017
Rozvíjení čtenářství ve školní družině pomocí čtenářských dílen
Diplomové práce- Hojsáková Daniela | diplomová práce | 4.12.2024
Program pro podporu čtenářství a rozvoj kritického myšlení zaměřený na žáky 1. ročníku ZŠ - Tučková Adéla | diplomová práce | 4.4.2024
Rozvíjení kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ - Školová Adéla | diplomová práce | 5.12.2023
Sociálně patologické jevy u žáků vybrané základní školy a možnosti jejich prevence z pohledu vychovatele - Houserová Dominika | diplomová práce | 26.4.2023
Tvorba projektu zaměřeného na vybrané výchovné problémy na prvním stupni základní školy - Koťátková Anna | diplomová práce | 24.4.2023
Rozvoj pozitivního psychosociálního klimatu na 1. stupni základní školy - Kostříková Adéla | diplomová práce | 18.4.2023
Děti s neurovývojovými poruchami ve školní družině - Havlíková Jana | diplomová práce | 28.4.2022
Domácí příprava žáků na 1. stupni ZŠ - Kovářová Dana | diplomová práce | 7.5.2021
Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení - Pivoňková Eva | diplomová práce | 13.7.2020
Přípravné třídy: Úspěšný krok a start v ZŠ - Grycová Martina | diplomová práce | 18.5.2020
Rozvíjení emoční inteligence u žáků 1. stupně ZŠ - Bičišťová Nikola | diplomová práce | 14.4.2020
Rozvoj jazykového kódu u žáků 1. třídy základní školy - Schmidtová Šárka | diplomová práce | 19.12.2019
Rozvoj čtenářských strategií prostřednictvím pohádek - Kladivová Nicola | diplomová práce | 27.6.2019
Náplň volného času dětí předškolního věku - Pachmanová Tereza | diplomová práce | 5.4.2019
Školní úspěšnost žáků 1. ročníku ZŠ optikou rodičů a učitelů - Lejsková Aneta | diplomová práce | 2.5.2018
Proměna vztahu dětí ke knize a čtenářství - Frantová Jana | diplomová práce | 30.11.2006
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ v České Lípě - Štefaňáková Veronika | diplomová práce | 21.4.2006
Využití didaktické hry při výuce prvopočátečního čtení - Pluhařová Petra | diplomová práce | 21.4.2006
Problémové dítě ve 4. třídě na 1. stupni základní školy - Bulíčková Jana | diplomová práce | 21.4.2006
Problematika školní zralosti, připravenosti v realitě dnešní školy - Šimková Jana | diplomová práce | 21.4.2006
Vliv rodiny na rozvoj komunikativních dovedností žáka 1. st. ZŠ - Šantrůčková Iveta | diplomová práce | 21.4.2006
Spolupráce mezi rodinou a školou u dětí s vývojovými poruchami učení a chování na 1. stupni ZŠ - Patková Jana | diplomová práce | 23.12.2005
Nejčastěji užívané přístupy ve výuce psaní leváků - Hronková Lenka | diplomová práce | 4.5.2005
Potíže dětí s grafomotorikou při výuce prvopočátečního psaní - Dyntarová Lenka | diplomová práce | 4.5.2005
Komparace nejčastěji užívaných čítanek a písanek v 1. ročníku základní školy - Náprstková Miluše | diplomová práce | 4.5.2005
Modely a efektivita zkoušení a hodnocení žáků v hodinách českého jazyka v 3. až 5. roč. ZŠ
- Dygrýnová Veronika | závěrečná práce | 9.10.2024
-
Rozvrh
Akademický rok: 2024/2025Zimní semestrPondělí- KPP/PP1-M (P-P202)
Předškolní pedagogika 1 | 08:50 - 10:25 - KPP/OPE-B (G-G303)
Obecná pedagogika | 08:50 - 10:25 - KPP/OPE-B (G-G303)
Obecná pedagogika | 10:40 - 12:15
Úterý- KPP/PX2-M (-)
Průběžná praxe v MŠ 2 | 07:00 - 14:05 - KPP/PX2-M (G-G302)
Průběžná praxe v MŠ 2 | 10:40 - 12:15
Středa- KPP/PX4-P (-)
Praxe 4 | 08:50 - 15:05
Čtvrtek- KPP/VPP-B (-)
Vybrané praktické problémy výchovy | 07:00 - 12:15 - KPP/VPP-B (F-KM2)
Vybrané praktické problémy výchovy | 10:40 - 12:15
Pátek- KPP/PP1-M (G-G315)
Předškolní pedagogika 1 | 08:50 - 10:25 - KPP/USS-P (G-G302)
Úvodní soustředění | 08:50 - 17:45 - KPP/OPE-B (G-G303)
Obecná pedagogika | 08:50 - 10:25 - KPP/PX4-P (G-G305)
Praxe 4 | 11:20 - 12:00 - KPP/VZD (P-P102)
Výchova ke zdraví | 13:50 - 17:15
Sobota- KPP/PX4-P (P-P007)
Praxe 4 | 14:15 - 17:15
Letní semestrPondělí- KPP/PP2-M (P-P003)
Předškolní pedagogika 2 | 08:50 - 10:25 - KPP/DPV-M (P-P006)
Dějiny předškolní výchovy | 10:40 - 12:15 - KPP/DVV-B (P-P103)
Dějiny výchovy, vzdělávání a školství | 08:50 - 10:25 - KPP/PP2-M (P-P100)
Předškolní pedagogika 2 | 12:30 - 14:05
Středa- KPP/UPP-B (-)
Úvod do pedagogické praxe | 07:00 - 12:15 - KPP/UPP-B (P-P001)
Úvod do pedagogické praxe | 08:50 - 10:25
Čtvrtek- KPP/PX1-P (-)
Praxe 1 | 08:50 - 15:05
Pátek- KPP/PX5-P (G-G301)
Praxe 5 | 08:30 - 09:00 - KPP/DVV-B (P-P007)
Dějiny výchovy, vzdělávání a školství | 08:50 - 10:25 - KPP/DVV-B (P-P001)
Dějiny výchovy, vzdělávání a školství | 10:40 - 12:15 - KPP/PX1-P (F-KM2)
Praxe 1 | 08:50 - 09:30 - KPP/PX1-P (G-G301)
Praxe 1 | 08:50 - 14:05
- KPP/PP1-M (P-P202)